Okmányirodához tartozó települések:
ABASÁR, ADÁCS, ATKÁR, DETK, DOMOSZLÓ, GYÖNGYÖS (MÁTRAFÜRED, MÁTRAHÁZA, KÉKESTETŐ), GYÖNGYÖSHALÁSZ, GYÖNGYÖSOROSZI, GYÖNGYÖSPATA, GYÖNGYÖSSOLYMOS, GYÖNGYÖSTARJÁN, HALMAJUGRA, KARÁCSOND, KISNÁNA, LUDAS, MARKAZ, MÁTRASZENTIMRE, NAGYFÜGED, NAGYRÉDE, PÁLOSVÖRÖSMART, SZŰCSI, VÁMOSGYÖRK, VÉCS, VISONTA, VISZNEK
Ügyfélszolgálat:
Egyéni vállalkozói igazolvány
06 (37) 510-366
06 (37) 510-300/474m
Járműigazgatás
06 (37) 510-368
06 (37) 510-369
06 (37) 510-370 …
Tovább olvasom »
Okmányirodához tartozó települések:
ABASÁR, ADÁCS, ATKÁR, DETK, DOMOSZLÓ, GYÖNGYÖS (MÁTRAFÜRED, MÁTRAHÁZA, KÉKESTETŐ), GYÖNGYÖSHALÁSZ, GYÖNGYÖSOROSZI, GYÖNGYÖSPATA, GYÖNGYÖSSOLYMOS, GYÖNGYÖSTARJÁN, HALMAJUGRA, KARÁCSOND, KISNÁNA, LUDAS, MARKAZ, MÁTRASZENTIMRE, NAGYFÜGED, NAGYRÉDE, PÁLOSVÖRÖSMART, SZŰCSI, VÁMOSGYÖRK, VÉCS, VISONTA, VISZNEK
Ügyfélszolgálat:
Egyéni vállalkozói igazolvány
06 (37) 510-366
06 (37) 510-300/474m
Járműigazgatás
06 (37) 510-368
06 (37) 510-369
06 (37) 510-370
06 (37) 510-300/478
06 (37) 510-300/479
06 (37) 510-300/480
Lakcímigazolvány
06 (37) 510-363
Népességnyilvántartás
06 (37) 510-365
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Útlevél
06 (37) 510-361
Személyazonosító igazolvány
06 (37) 510-362
Vezetői engedély
06 (37) 510-367
06 (37) 510-300/475
Interneten is kezdeményezhető ügytípusok:
Egyéni vállalkozói igazolvány ügyek
Lakcímigazolvány ügyek
Lakcímváltozási ügyek
Mozgáskorlátozottak parkolási igazolványa
Személyazonosító igazolvány ügyek
Útlevél ügyek
Ügyfélkapu
Vezetői engedély ügyek
Információk:
Bejelentkezési lehetőségek a timeR-rendszeren keresztül keresztül:
- a hivatal ügyfélterében elhelyezett és az állampolgár által önállóan is kezelhető érintőképernyős terminálon keresztül,
- az internet-hozzáféréssel rendelkező ügyfelek esetében lehetőség van időpontfoglalásra az interneten keresztül (www.gyongyos.hu weblapon),
- a telefonon bejelentkezni kívánó ügyfelek hívásait a 37/510-375-ös telefonszámon az információs munkatárs fogadja (ezeknek a jelentkezéseknek a rögzítése az ügykezelő által szintén az ügyfél-regisztrációval történik),
- a körzetközpont vonzáskörzetéhez tartozó 24 községi településen terminál nem került kihelyezésre, azonban a kényelmes ügyintézés érdekében a községházán lehetőség van az interneten történő időpontfoglalásra (www.gyongyos.hu),
- az Internetes Közigazgatási Szolgáltató Rendszeren keresztül is (www.magyarorszag.hu) lehetőség van a bejelentkezésre, mivel az XR integrálásra került a timeR-rendszerbe.
Az Okmányirodában ügyfélfogadási időben soron kívül (előjegyzés, illetve hívószám nélkül) intézhető ügyek: elkészült - és a hatósághoz postázott - vezetői engedély, személyazonosító igazolvány, útlevél és postán át nem vett törzskönyv átvétele, hatóság felhívása alapján a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás ügyének intézése, valamint hatósági határozat alapján az okmányok (forgalmi engedély, vezetői engedély, egyéni vállalkozói igazolvány) és a hatósági jelzések leadása
Illetékfizetéssel kapcsolatos információk:
Illetékek és igazgatási szolgáltatási díjak megfizetésére hétfőn és szerdán 07.30-tól 14.00-ig, illetve pénteken 07.30-tól 12.00-ig a helyben lévő postai kirendeltségen, majd ezt követően pedig az okmányirodától kb. 500 méterre található postán (Gyöngyös, Páter Kiss Szaléz u. 9-11.) van lehetőség.
Lehetőség van ügyfélfogadási időben a helyben történő bankkártyás fizetésre is.
Az ügyintéző az előjegyzéssel rendelkező ügyfelet az eljáráskor az illeték (hatósági díj) befizetését követően soron kívül fogadja.
Bezárom